سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امید موردک
خداوند ـ عزّوجلّ ـ می فرماید : «ای محمّد! اگر آفریدگان به ساخته های شگفت من می نگریستند، جزمرا نمی پرستیدند و اگر شیرینی یاد مرا در دل هایشان می چشیدند، ملازم درگاه من می شدند و اگر به ظرائف نیکی های من می نگریستند، به چیزی جز من نمی پرداختند» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدهای وبلاگ
3347
بازدیدهای امروز وبلاگ
0
بازدیدهای دیروز وبلاگ
0
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
امید موردک
حمیدرضا شعبانی
برای دیدن از شهر تاریخی موردک ، چکک،تره دان ،پیر سوز وکنده ای باید حتما به بنده مراجعه شود -حمید رضا شعبانی موردکی
لوگوی وبلاگ
امید موردک
اوقات شرعی
اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   حمیدرضا شعبانی  

عنوان متن موردگ در انتظار شنبه 87 اردیبهشت 21  ساعت 8:48 صبح

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک      انکه اورد مرا باز برد در وطنم


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

موردگ در انتظار


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ